Reguli și condiții pentru plasarea comenzilor și livrarea produselor ESSENS
Achiziționarea produselor ESSENS este posibilă doar pentru partenerii înregistrați ai clubului ESSENS.
PLASAREA COMENZII PRIN MAGAZINUL ONLINE
- Produsele ESSENS pot fi comandate prin magazinul online de pe site-ul essens.ro.
Produsele selectate se adaugă în coșul de cumpărături, al cărui conținut poate fi vizualizat în colțul din dreapta sus al paginii. - Înainte de finalizarea comenzii, partenerul Clubului ESSENS trebuie să verifice prețul și punctele acumulate pentru comandă.
- Pentru a utiliza comisionul acumulat la plata comenzii, este necesară setarea unui cod PIN format din patru cifre.
- Prețurile produselor ESSENS sunt stabilite conform listei de prețuri valabile, disponibilă pe site-ul essens.ro.
- ESSENS își rezervă dreptul de a modifica produsele aflate în promoție și declară că ofertele nu constituie o ofertă publică. În cazuri excepționale, compania își rezervă dreptul de a refuza comanda.
- Comenzile se achită cu card bancar (credit/debit) sau prin transfer bancar. După confirmarea plății, punctele aferente comenzii sunt încărcate imediat în sistem.
- Prima comandă efectuată de un nou partener al Clubului ESSENS poate fi achitată doar cu card bancar (această regulă nu se aplică comenzilor realizate personal în filialele ESSENS).
- După plata cu cardul bancar, punctele aferente comenzii se încarcă automat în sistem.
- Dacă la procesarea comenzii anumite produse nu sunt disponibile, operatorul va contacta personal partenerul Clubului ESSENS pentru a conveni asupra acțiunilor ulterioare legate de comandă.
- Toate coletele expediate prin Packeta sunt asigurate pentru întreaga valoare a comenzii.
Puteți renunța la asigurare menționând acest lucru în câmpul de observații la comandă. În acest caz, partenerul își asumă întreaga responsabilitate pentru pierderea, deteriorarea sau deschiderea coletului.
PUNCTE
- Termenul final pentru calcularea punctelor este ultima zi calendaristică a fiecărei luni.
- În cazul anulării facturii sau a unei părți a acesteia, valoarea nominală a comenzii se scade în luna în care a avut loc anularea.
Excepție fac comenzile suspectate de manipulare artificială a poziției în clasament — în acest caz, punctele aferente comenzii se vor scădea din luna anterioară. - În perioada 1–10 a fiecărei luni, nu se acceptă anulări sau returnări pentru comenzile din luna precedentă.
- Dacă o comandă a fost anulată, punctele aferente se scad din luna în care a fost efectuată comanda.
CONDIȚII DE LIVRARE
- Expedierea produselor către cumpărător poate fi efectuată în termen de cinci zile lucrătoare după ce factura emisă cumpărătorului a fost achitată integral. Comenzile sunt livrate prin compania de transport, iar coletelor li se aplică condițiile de livrare. Informațiile privind timpul de tranzit pot suferi modificări din cauza condițiilor meteorologice sau a stării drumurilor, ceea ce poate adăuga zile suplimentare pentru livrare.
- Costul livrării este stabilit conform tarifelor companiei de transport alese de client.
- Livrarea se efectuează în conformitate cu condițiile de livrare și adresa de livrare specificate de client la plasarea comenzii.
- În cazul în care comanda nu este primită de client, partenerului Clubului ESSENS i se va percepe suplimentar costul livrării, plus costul returnării coletului către expeditor.
Livrarea se realizează prin compania Packeta.
- Comandă de la 0 până la 49 puncte – cost livrare 25 lei
- Comandă de la 50 până la 99 puncte – cost livrare 15 lei
- Comandă de la 100 puncte – livrarea este gratuită
PROCEDURA DE PRIMIRE A COLETULUI
- Înainte de a ridica coletul, este necesar să verificați starea acestuia și să vă asigurați că cutia nu este deteriorată (nu este deformată, ruptă, nu este sigilată cu altă bandă adezivă decât banda originală ESSENS și că banda originală ESSENS este intactă).
- Dacă coletul este deteriorat, nu trebuie să îl primiți. Vă rugăm să ne contactați imediat prin email la info@essensworld.com sau să ne sunați la numărul +420 773 751 573.
- De îndată ce coletul va fi returnat către ESSENS, vi se va trimite unul nou.
- În cazul în care acceptați coletul deteriorat de la curier, garanția pentru produsele deteriorate în timpul transportului nu va fi valabilă.






