PROCEDURA DE DEPUNERE A RECLAMAȚIEI (PRETENȚIEI) ÎN ESSENS
GARANȚIA ESSENS DE RETURNARE A BANILOR „30 DE ZILE”
- garanția de returnare a banilor în proporție de 100% din valoarea produsului se aplică tuturor produselor ESSENS care din orice motiv, nu au fost pe placul cumpărătorului
- produsul poate fi returnat fără a oferi explicații
- produsul poate fi returnat în termen de 30 de zile de la data achiziției
- returnarea produsului se poate face personal la filiala ESSENS sau prin trimiterea acestuia la adresa menționată mai jos; coletele cu ramburs nu sunt acceptate
- odată cu produsul returnat trebuie furnizată o copie a facturii, împreună cu o scrisoare de însoțire în care se indică tipul garanției în baza căreia efectuați returnarea
- produsele achiziționate în set trebuie returnate ca set
- garanția nu se aplică produselor achiziționate cu reducere, inclusiv promoțiile
- valoarea financiară corespunzătoare a produsului returnat va fi achitată prin transfer bancar, numerar sau rambursată pe card
- banii pentru produsul returnat vor fi transferați prin virament bancar
- punctele vor fi retrase în proporție de 100% din valoarea produsului returnat, în ziua emiterii facturii de stornare
- fiecare reclamație este analizată individual, dacă se observă o utilizare incorectă, repetată sau nejustificată a garanției, aceasta poate fi respinsă
- produsele ESSENS KETO (ketop01, ketop02, ketopmu01, ketopmu02) nu sunt eligibile pentru garanția de returnare a banilor în termen de 90 de zile.
GARANȚIA ESSENS DE RETURNARE A BANILOR „90 DE ZILE”
- garanția de returnare a banilor în proporție de 100% din valoarea produsului se aplică tuturor produselor ESSENS care din orice motiv, nu au fost pe placul cumpărătorului
- produsul poate fi returnat fără a oferi explicații
- produsul poate fi returnat în termen de 30 de zile de la data achiziției
- produsele trebuie returnate în ambalajul original, intact și lipsit de orice semne de utilizare.
- returnarea produsului se poate face personal la filiala ESSENS sau prin trimiterea acestuia la adresa menționată mai jos; coletele cu ramburs nu sunt acceptate
- odată cu produsul returnat trebuie furnizată o copie a facturii, împreună cu o scrisoare de însoțire în care se indică tipul garanției în baza căreia efectuați returnarea
- produsele achiziționate în set trebuie returnate ca set
- garanția nu se aplică produselor achiziționate cu reducere, inclusiv promoțiile
- la returnarea produsului va fi emisă o factură storno; costul livrării nu va fi rambursat
- valoarea financiară corespunzătoare a produsului returnat va fi achitată prin transfer bancar, numerar sau rambursată pe card
- banii pentru produsul returnat vor fi transferați prin virament bancar
- punctele vor fi retrase în proporție de 100% din valoarea produsului returnat, în ziua emiterii facturii de stornare
- fiecare reclamație este analizată individual, dacă se observă o utilizare incorectă, repetată sau nejustificată a garanției, aceasta poate fi respinsă
- produsele ESSENS KETO (ketop01, ketop02, ketopmu01, ketopmu02) nu sunt eligibile pentru garanția de returnare a banilor în termen de 90 de zile.
RECLAMAȚIE ÎN PERIOADA TERMENULUI DE GARANȚIE
- membrul Clubului ESSENS are dreptul să beneficieze de drepturile privind defectele apărute la produsele ESSENS în termen de 24 de luni
- dacă pe produs, pe ambalajul acestuia sau în instrucțiunile de utilizare este indicată perioada în care produsul poate fi folosit, pentru acel produs membrul Clubului ESSENS beneficiază, pe durata perioadei menționate, de drepturi de garanție în conformitate cu Codul civil
- reclamația trebuie depusă la depozitul prin intermediul căruia a fost plasată comanda; coletele cu ramburs nu vor fi acceptate
- este necesar să fie furnizată o copie a facturii, împreună cu o scrisoare de însoțire care să conțină o descriere scurtă și clară a defectului
- reclamațiile sunt procesate fără întârzieri nejustificate; termenul legal de soluționare a unei reclamații este de 30 de zile calendaristice
- dacă termenul de soluționare cade într-o zi nelucrătoare, acesta se prelungește până în următoarea zi lucrătoare
- după primirea produsului, se întocmește un proces-verbal de reclamație, iar cumpărătorul este informat în scris despre rezultatul soluționării
- în cazul unei reclamații acceptate, membrul are dreptul la rambursarea cheltuielilor legate de procesul de reclamație
CONȚINUT INCOMPLET LA PRIMIREA COLETULUI
- în cazul în care coletul nu conține toate produsele indicate pe factura care însoțește coletul, este necesar să informați în cel mai scurt timp (maximum 5 zile de la primirea coletului) prin trimiterea unui e-mail la adresa info@essensworld.com
- cu următorul conținut:o descriere scurtă și clară a produselor lipsă, greutatea reală a coletului, înregistrarea video a deschiderii coletului, fotografii ale întregului colet, copia facturii
- ESSENS va verifica înregistrările camerelor din timpul procesului de expediere. În situația în care greutatea coletului la livrare nu corespunde cu greutatea măsurată înainte de expediere, va fi inițiată o procedură de reclamație către transportator. De asemenea, este posibil ca diferența să fi apărut înainte ca coletul să fie predat firmei de transport, iar marfa să nu fi fost ambalată integral în depozit. În acest caz, ESSENS va analiza intern situația pentru a identifica cauza și a soluționa reclamația în consecință
- în acest caz, vor fi puse la dispoziția dumneavoastră două opțiuni: rambursarea valorii produselor lipsă sau expedierea acestora odată cu următoarea comandă.
Garanția poate fi respinsă în situațiile de utilizare necorespunzătoare, evidentă sau repetată a procedurii.
DREPTURI DE GARANȚIE
- defect remediabil – dreptul la eliminarea gratuită a defectelor, dreptul la înlocuirea produselor sau componentelor defecte; dacă această procedură nu este posibilă, aveți dreptul la returnarea produsului.
- defect iremediabil, care împiedică utilizarea corectă – aveți dreptul la schimbarea sau returnarea produselor defecte.
- defect remediabil, care apare de mai multe ori sau în mod repetat și împiedică utilizarea corectă – dreptul la schimbarea sau returnarea produselor defecte.
DEPARTAMENTUL DE RECLAMAȚII
Pentru retururi și reclamații, vă rugăm să contactați colegii noștri utilizând următoarele date de contact:
info@essensworld.com
Telefon: +420 773 751 573
ESSENS EUROPE SE
Zaoralova 3045/1e
628 00 Brno – Líšeň
Republica Cehă






